راهنمای رسیدگی به شکایت مشتری
تعاریف
شکایت: در شرکت سمن ارغوان، عنوان “شکایت” به هر گونه ابزار نارضایتی مکتوب خریداران محصولات این شرکت از کیفیّت محصولات، کمّیت محصول تحویل شده، بسته یندی و بارگیری، اطلاعات فنی ارئه شده، گواهی نامه های صادره آزمایشگاهی و رسیدگی به شکایات اطلاق می شود.
مشتری: به خریداران محصولات شرکت سمن ارغوان تبریز گفته می شود، اعم از اشخاصی که محصول تولیدی ما را خریداری می کنند یا گواهی نامه ی فنی آزمایشگاهی می خواهند.
نحوه ابراز شکایت
برای دریافت و پیگیری شکایات، “دفتر ارتباط با مشتریان” به شماره تلفن 5-34328770-041 ایجاد شده است. مشتریان می توانند هر گونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود در موارد فوق الذکر را از طریق فاکس (34328775-041) و پایگاه اینترنتی www.samanarghavan.com (صفحه “ارتباط با مشتریان”) ابراز دارند. شکایت هایی که به مدیریت (یا واحد بازرگانی) سمن ارغوان ارائه می شود نیز به دفتر ارتباط با مشتریان (واحد تضمین کیفیت) انتقال می یابد.